Television and quality perception, how the contents have changed with the existence of new media?
Main Article Content
Abstract
Article Details
References
Archer, J. (2015). Netflix CEO Reed Hastings Compares TV To A Fax Machine. Junio 2015, de Forbes, http://www.forbes.com/sites/johnarcher/2015/05/12/linear-tv-islike-the-fax-machine-netflix-ceo-pulls-no-punches-with-vision-of-tvs-future/
Covarrubias. (2014). Proyecto era digital y generación milenio. Junio 2015, de Covarrubias & Asociados, http://www.pulso.com.mx/userfiles/pulso/file/los_productos_digitales_han_desplazado_ya_a_la_television.pdf
Jenkins, H. (2006). Convergence Culture, New York, New York University Press.
Paxton, P. (2004). Media Literacy, Portland, Walch Publishing.
PBS (2014). Generation Like [Vídeo]. Disponible en: http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/generation-like/
PBS (2001). The Merchants of Cool [Vídeo]. Disponible en: http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/cool/view/
Peñafiel, C. & Lázaro, E. (2012). El fenómeno de los "˜microcontenidos"™: riesgo o acierto en una sociedad "˜hipertecnologizada"™. Junio 2015, de Asociación Española de Investigación de la Comunicación, http://www.ae-ic.org/tarragona2012/contents/comunicacions_cd/ok/354.pdf
Pérez Rodríguez, Ma Amor. (2004). Los nuevos lenguajes de la comunicación: Enseñar y aprender con los medios. Barcelona: Paidós.
Ramonet, I. (2015). Democracia y medios de comunicación [Vídeo]. Disponible en: https://www.youtube.com/watch?v=odSRRkqOY7o